Notícies

El jurat dels Premis ADG Laus destaca el disseny de la web del Festival Clàssics 2019

El jurat dels premis ADG Laus 2020 de Disseny Gràfic i Comunicació Visual ha destacat el web del Festival Clàssics del 2019, dedicat a commemorar la bellesa, com la peça més original dins la categoria digital.

 

El web, elaborat per Raimon Guirado, Sergi Vilà i Josep Dols per La Casa dels Clàssics, “fa un ús exquisit de la tipografia i s’adapta perfectament al mitjà digital. Així aconsegueix que una simple web de venda d'entrades es converteixi en un exercici de bellesa i equilibri entre tots els elements”, segons ha remarcat Iago Berreiro, el membre del jurat que ha destacat la peça com a "The Jury's Choice". El Festival Clàssics 2020 torna a comptar amb l’equip de Raimon Guirado Studio pel disseny creatiu de la imatge del Festival Clàssics.

 

"The Jury's Choice" és el reconeixement que s'emporten aquelles obres que, independentment de si resulten premiades o no, criden l'atenció del jurat durant la jornada de deliberacions. A més a més, no és la primera vegada que La Casa dels Clàssics obté un dels reconeixements entregats per l'Associació de Directors d’Art i Dissenyadors Gràfics del FAD (ADG-FAD). En la passada edició, l’espai de creació, pensament i difusió dels clàssics universals es va endur el premi de bronze ADG Laus en la categoria d’Audiovisual per a marques a través de l’obra "L'ORIGEN: Aurea Dicta by Miquel Barceló".

 

Els premis ADG Laus de Disseny Gràfic i Comunicació Visual es convoquen des del 1964 per part de la Associació de Dissenyadors Gràfics i Directors d’Art del FAD. Enguany si han presentat més de 1200 projectes per a ser valorats pel jurat de cada categoria, integrat per professionals nacionals i internacionals. La celebració de la Nit ADG Laus d’enguany ha estat en línia juntament amb la cerimònia de lliurament dels premis, que s’ha retransmès en directe a través de YouTube amb l'assistència virtual dels estudis i agències seleccionades.

Per donar visibilitat a aquesta oferta culinària, els diaris SomMollet, SomParets, SomMontornès, SomGranollers, i SomlesFranqueses, publicaran una doble pàgina aquesta setmana i la vinent, amb un llistat dels establiments dels respectius municipis que hagin fet arribar les seves dades a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. També crearan un minisite amb mapa interactiu de localització dels establiments per facilitar-ne la cerca i el contacte a l’adreça web mapa.diarisom.cat, i impulsaran a través del hashtag #cuinesobertes que la ciutadania s’aboqui a fer costat als bars i restaurants, comparteixin les seves comandes a Instagram, Facebook i Twitter, i vinculin els negocis beneficiaris i instant altres persones a sumar-s’hi.
 
A través de Cuines obertes s’espera poder donar suport als bars i restaurants del Vallès Oriental i incentivar-ne així el consum en un moment complicat pel seu sector.

 

Aquest lloc web utilitza 'cookies' pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis i, també, l'anàlisi dels hàbits de navegació dels usuaris. Si continueu navegant, accepteu la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador per, si així ho desitja, impedir que aquestes siguin instal·lades en el seu disc dur, tot i que haurà de tenir en compte que aquesta acció podria ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Acceptar Com configurar