Notícies

Comunicat sobre la posada en llibertat d’Oriol Soler Castanys, director general de Som*

Aquest matí, l’Oriol Soler, soci treballador i director general de la cooperativa Som* la cultura de tots, ha quedat en llibertat sense mesures cautelars després d’haver estat detingut el passat dimecres 28 d’octubre de 2020.

Des de Som* hem defensat i defensem la seva innocència i instem a respectar la presumpció d’innocència en tot moment. A més, condemnem amb fermesa aquesta detenció injusta i injustificada que s’ha allargat més de 48 hores.

Som* és una cooperativa que està auditada, aposta per la transparència i comparteix els comptes amb els seus socis/es treballadors/es periòdicament. Som* es presenta a convocatòries de subvencions públiques en l’àmbit de la cultura, l’edició i la comunicació, que comporten una sèrie de criteris públics per a la seva concessió així com la seva posterior justificació. En cap cas, ni l’Oriol Soler ni Som* han estat un vehicle per canalitzar aquests ingressos cap a altres projectes diferents pels quals van ser concedits i per tant exigim que es retirin les falses informacions publicades sobre la nostra cooperativa.

Ara més que mai, seguirem treballant junts amb energia, excel·lència i la voluntat de ser útils a la nostra societat i de contribuir a una cultura catalana forta, viva i lliure.

Divendres, 30 d’octubre de 2020

Acceptar Com configurar