Amics per sempre és un dels quatre projectes nominats en la categoria de la Millor Pel·lícula per Televisió als Premis Gaudí 2018. La coproducció de Som Batabat, Lastor Media i TV3 és la pel·lícula que ret homenatge a l’aniversari de la celebració dels Jocs Olímpics de Barcelona.
Dirigida per Roman Parrado i escrita per Alfred Pérez Fargas i Roger Danès, explica una història d’amistat i superació en el marc de la Barcelona del 1992. Òscar Muñoz és l’actor protagonista, i encarna el propietari de l’últim xiringuito de la Barceloneta en lluita per sobreviure en una ciutat olímpica en ple canvi. També hi apareixen altres actors de renom com Betsy Turnez o Marta Bayarri.
Amics per sempre competeix amb les tv movies La llum d’Elna, dirigida per Sílvia Quer; Pau, la força d’un silenci, dirigida per Manuel Huerga i Res no tornarà a ser com abans, dirigida per Carol López. Sabrem quina pel·lícula serà la guanyadora en la gala d’entrega dels Premis Gaudí, que se celebrarà el proper diumenge 28 de gener a l'Auditori Fòrum-CCIB i l’actor David Verdaguer serà l’encarregat de presentar.